segunda-feira, 7 de novembro de 2016

99º Aniversário da Revolução Bolchevique.

Hoje, 07 de novembro de 2016, celebramos os 99 anos da Revolução Bolchevique. Reproduzimos abaixo a postagem realizada pelos camaradas comunistas galegos do Primeira Linha em homenagem a essa data. Optamos por manter o texto em galego original, língua que é a expressão da luta desse aguerrido povo contra o domínio colonial espanhol. A postagem original pode ser acessada aqui.



99 aniversário da Revoluçom Bolchevique
COMUNISMO, ÚNICA ALTERNATIVA ANTICAPITALISTA

A tomada do poder polo proletariado russo dirigido polo partido bolchevique de Lenine em outubro de 1917 é um dos factos históricos mais relevante da história da humanidade.

Por primeira vez a classe trabalhadora, logo da efémera experiência da Comuna de Paris de 1871, em 1917 logra fundar o primeiro Estado operário da história da humanidade. A aliança operário-camponesa sob a hegemonia ideológica do proletariado derrota a ditadura burguesa e senta as bases para a construçom de umha nova sociedade visada para superar a propriedade privada e as relaçons mercantis.

@s bolcheviques demonstrárom que sim é possível tomarmos o céu por assalto, que sim é possível derrotar a maquinária militar imperialista, que sim é possível sentar as bases para  erguermos esse mundo novo sonhado, essa sociedade sem exploraçom, sem opressom, sem dominaçons, o que seguimos chamando Socialismo/Comunismo.

Som inumeráveis as conquistas atingidas polo conjunto do povo trabalhador na experiência da Revoluçom bolchevique em todos os ámbitos: laboral, social, de género, direitos nacionais,  liberdades individuais e coletivas, culturais, sexuais, etc, durante o período prévio à degenerasçom revolucionária.

O legado da Revoluçom bolchevique continua plenamente vigente 99 anos depois. A prática totalidade das conquistas atingidas, posteriormente exportadas ao conjunto do mundo pola luita exemplar dos partidos comunistas continua sendo a dia de hoje o eixo do programa básico revolucionário.

Porém, analisar as causas da posterior involuçom progressiva da Revoluçom bolchevique até a plena restauraçom da economia de mercado emanada da implosom da URSS em 1991, deve ser umha das tarefas primordiais do marxismo-leninismo neste século XXI.

Nom podemos continuar obviando as evidências sangrantes que levárom ao fracasso do socialismo soviético e à totalidade das revoluçons inspiradas neste modelo. Como comunistas é hora de admitirmos e interiorizarmos que devemos partir de zero.

Cumpre umha revisom integral do socialismo do século XX sob o prisma da açom teórico-prática dos fundadores do Socialismo no século XIX.

Na monumental obra de Marx, Engels e Lenine encontramos boa parte das respostas que nos permitem compreender a deformaçom do marxismo que a dia de hoje inça a prática totalidade das forças que se reclamam deste ideário emancipador.

Eles som a principal fonte de inspiraçom para reconstruir o Comunismo e fazermos frente à involuçom reacionária do imperialismo.

Temos que depurar o marxismo da grotesca adulteraçom ao que o conduziu a hegemonia pequeno-burguesa. Corresponde à classe operária dirigir o movimento revolucionário mediante umha genuína linha classista, abandonando o rol subsidiário que a dia de hoje cumpre no seio dos partidos que autoproclamando-se comunistas nom passam de ser domesticadas organizaçons socialdemocratas interclassistas.

A pequena-burguesia esterilizou e banalizou desde as cátedras “marxistas” e a sua absoluta hegemonia ideológica a natureza rebelde do marxismo, convertendo-o numha amórfica e deturpada prolongaçom mais da cultura burguesa.

O objetivo d@s comunistas é introduzir a ideologia revolucionária no seio da classe operária para organizar e preparar a Revoluçom.

Sem antes fazermos contas e despreender-nos das inércias e nostalgias paralisantes desta letal metamorfose que se infiltrou no marxismo nom será viável reconstruir o movimento operário desde umha perspetiva classista e anticapitalista.

Primeira Linha quem também sofreu com enorme rigor o desgarro das consequências da eclosom reformista e revisionista no seu seio, neste 99 aniversário da Revoluçom Bolchevique, reafirma a sua vontade de manter ao vento a bandeira comunista pois o nosso objetivo nom é gerir a economia de mercado com rosto humano nem democratizar o capitalismo.

Promovermos e organizarmos a subversom e a rebeliom som as nossas tarefas prioritárias para reconstruirmos o partido comunista revolucionário e combatente galego, sem o qual nom é viável optar fazermos umha Revoluçom Socialista/Comunista na Galiza. Eis a razom da nossa existência, do nosso nascimento há agora 20 anos.

Galiza, 5 de novembro de 2016 [59 aniversário do assasinato polo franquismo de José Gomes Gaioso e António Seoane]

Um comentário:

João Luiz Pereira Tavares disse...

Hoje, dia 25, novembro, sexta:



É baranguice mesmo, construir um prédio com mais de 30 andares, em SÍTIO HISTÓRICO.

Não combina, destoa. Por isso que se trata de algo Kitsch. Total mau gosto. Inclusive mau gosto político.

Não é apenas BARANGO... É brega, é cafona, é provinciano, é reles, é ordinário, é KITSCH.

E um Sr. com esse tipo de gosto, como o Geddel, -- é típico de (seja político ou qualquer um) alguém sem cultura erudita, que acha que está abafando ter um AP caríssimo e bonito, mas em sítio ou local inapropriado, -- no caso um Sítio Histórico com casario de século do Barroco etc. Eis aí o paradoxo: Bonito, caro, mas BARANGO. Ponto final.

GEDDEL nem sabe e/ou percebe que se trata de CAFONICE. E muitos brasileiros também assim "acham". É uma questão de educação mesmo.

E um político que assim pensa, é o típico peão. Isso certamente teria sim influência em suas atitudes políticas diárias. Naturalmente faria exatamente o que fez com o colega culto, o CALERO, que é diplomata e de mente AREJADA, com certeza. Jovem e atual. Não o velho caretaço coronel moderninho (coronel de cidade grande).

. CALERO com certeza não pensa e nem pensava assim. Não é somente uma questão de lei. A Lei é baseada na Estética. Por isso a lei do IPHAN.

Geddel participou INTENSAMENTE do Governo Lula e em seguida do de Dilma.



P.S.: Vaquejada é outra CAFONICE, que maltrata os animais.

Imagina um prédio bonitão de 30 andares em Ouro Preto. É certamente Barango.